Дистанційне
навчання для учнів 1 класу
на
період з 06.04 по 24.04.2020 р.
Дата
|
Предмет
|
Тема
вивчення
|
Джерела
інформації та вид роботи
|
06.04.
|
Іноземна мова ( англійська)
|
Вчимо назви тварин
|
Підручник с. 84-85 впр. 1 вчимо назви тварин
Впр. 2 З’єднай
Гра «Magic box»
|
Фізична культура
|
Організовуючі вправи. ЗРВ імітаційного
характеру. Чергування ходьби та бігу
до 1000 м. Рухливі ігри.
|
2.
Повторити правила поведінки на уроці фізичної культури.
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Відпрацювання злитої вимови
звуків [дз], [дз'] . Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та вірша Юрія Старостенка «Лісовий майстер»
|
1. https://naurok.com.ua/tablicya-skladiv-dlya-rozchituvannya-pryami-17188.html -розчитування (таблиця №1)
2. Буквар с.67 – пограти гру
«Де чий дзьоб?», виразно читати вірші
|
|
Математика
|
Нумерація чисел першої сотні. Нумераційна таблиця. Знаходження невідомого
доданка.
|
- переглянути відео і виконати завдання
- с.106 ( завдання 1,3, 4,5 – усно; 2 завдання письмово)
3. Друкований зошит с. 36
|
|
ГКК
Гурток "Хореографія" |
Корисні підказки "Карантин. Коли я сам (сама
вдома)"
Повторення танцю "Хокі-покі" |
- переглянути відео
Завдання у Viber групі "1 клас" |
|
07.04.
|
ЯДС
|
Якими бувають рослини?
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова
і записування речень.
|
Скласти і записати 5 речень зі словами, які
містять буквосполучення «дз».
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Звук [дж],
позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука
[дж].
|
2. Буквар с. 68- виразно
читати разом із Джмеликом
|
|
Математика
|
Обчислення виду 40+50, 60-30. Задача на різницеве
порівняння. Упорядкування чисел.
|
2. https://pidruchnyk.com.ua/1211-matematika-1-klas-lystopad.html
- с.107 ( завдання 1 – усно; 2,3,4 – письмово)
|
|
Фізична культура
|
Організовуючі вправи. ЗРВ з
гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри.
|
2. Повторити вивчені вправи
ранкової гімнастики
|
|
08.04.
|
ЯДС
|
Як вивчати будову рослин?
|
|
Математика
|
Додавання виду 60+4, 5+40. Обчислення вартості
покупки. Довжина ламаної.
|
2. Друкований зошит с. 37
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними.
Побудова і записування речень. Словниковий диктант.
|
2. Друкований зошит с. 59
|
|
Мистецтво
|
Герої дитячих книжок.
Ілюстрація до книжки.
|
Перейти за посиланням
|
|
Іноземна мова
(англійська )
|
Вчимо назви тварин
|
Підручник с. 86-87 впр. 1 вчимо назви тварин
Гра «Хто я?» , «З’єднай»
|
|
09.04.
|
Мистецтво
|
Герої дитячих книжок. Музичний театр. Перегляд мультфільму: «Спляча
красуня»
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Закріплення звука [дж] у буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі
джерела».
|
1. https://www.youtube.com/watch?v=Co-AwHFcS6w -
переглянути відео урок і пригадати вивчене про буквосполучення «дж»
2.
Буквар с.69 – читати, дати відповідь на питання «Чому джерела називають
цілющими?»
|
|
Математика
|
Віднімання виду 48-8, 48-40. Розв'язування і
складання задач на різницеве порівняння.
|
3. Друкований зошит с. 38
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Закріплення вмінь писати
вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
1. Буквенний диктант.
2. Списати в зошит перший
абзац тексту «Цілющі джерела» ( с.69 Буквар)
|
|
10.04.
|
ЯДС
|
Як розрізняти
дерева кущі й трав'янисті рослини?
|
- с. 66 ознайомитися
3. Намалювати свою улюблену
рослину ( за бажанням)
|
Українська мова (мова і читання)
|
Закріплення звукових значень вивчених букв.
Опрацювання тексту «Дзюдо». Робота з дитячою книжкою. Спорт.
|
2. Буквар с.70-71 читати,
запам'ятати імена відомих українських спортсменів
|
|
Фізична культура
|
Організовуючі вправи. Біг із
зупинками, стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за
голови. Рухливі ігри.
|
2. Пограти з братиком чи
сестричкою улюблену рухливу гру.
|
|
Дизайн і технології
|
"Аплікація метелика. Поняття симетрії в природі"
|
||
Українська мова (мова і читання)
Гурток "Хореогафія" |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо
під диктування. РЗМ. Складаємо речення за малюнком.
Вивчення "Танець з серцями" |
1. Друкований зошит с.60-61
– виконувати завдання
https://www.youtube.com/watch?v=9FJbXyPRpUs - вивчити рухи
|
|
13.04.
|
Іноземна мова (англійська)
|
Вчимо назви тварин. Вимо літеру Jj.
|
Підручник с. 88-89 впр. 1 вчимо назви тварин
Пограй у гру «I have got…»
|
Фізична культура
|
Організовуючі вправи.
Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для
формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.
|
2. Повторити улюбену
фізкультхвилинку.
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Апостроф. Роль апострофа в
українській мові. Вимова і написання слів з апострофом.
|
2.Буквар с.72 читати ( звернути
увагу на роздільну вимову слів з апострофом)
|
|
Математика
|
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі
за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків.
|
2. https://pidruchnyk.com.ua/1211-matematika-1-klas-lystopad.html
с.110 (завдання 1,4,5 – письмово; завдання 2,3 – усно)
|
|
ГКК
Гурток "Хореогафія" |
Відео-повідомлення "За тиждень – Великдень!"
Повторення "танець з серцями" |
||
14.04.
|
ЯДС
|
Мої спостереження. Якими бувають культурні
рослини?
|
1.https://sites.google.com/view/21sha/молодша-школа/1-клас/я-досліджую-світ/1-а/23-березня виконати завдання,
повторити вивчене про рослини
|
Математика
|
Обчислення на основі нумерації. Складання задач
різних типів за малюнками та частиною умови.
|
3. Друкований зошит с. 39
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий
аналіз слів.
|
1.Друкований зошит с. 63
|
|
Фізична культура
|
Ознаки втоми під час
виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у
вертикальну ціль з відстані 8-10 м.
|
||
Українська мова (мова і читання)
|
Опрацювання вірша Н. Гуркіної «Маю десять пальців
я...».
|
2. Буквар с. 73-читати, дати
відповіді на питання; намалювати малюнок за допомогою пальців; провести дослідження
|
|
15.04.
|
ЯДС
|
Яку користь приносять культурні рослини людям?
|
- с.69 ознайомитися,
провести дослідження
|
Українська мова (мова і читання)
|
Пояснювальний диктант.
|
1. Писати під диктування
слова зі знаком м'якшення, апострофом, сполученнями «дж» та «дз», імена та
клички тварин, назви міст чи сіл. ( 10-15 слів) (пояснити написання кожного
зі слів)
|
|
Математика
|
Обчислення на основі нумерації. Знаходження
невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання
об'ємних геометричних фігур.
|
3. Друкований зошит с. 40
|
|
Мистецтво
|
У родинному колі. Малюнок
будинку, де живе родина.
|
||
Іноземна мова (англійська)
|
Повторюємо вивчене
|
Підручник с. 90 впр. 1 вчимо
віршик на пам’ять.
Гра «З’єднай»
|
|
16.04.
|
Мистецтво
|
У родинному колі. Пісня про родину.
|
Слухання:Б.Фільц «Бабусина
казка». Перейти за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=RTXkjIihIdQ Виконання:В.Верменич
«Вишиванка». Перейти за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=6UFTgiZz7K0&list=RD6UFTgiZz7K0&start_radio=1
|
Українська мова (мова і читання)
|
Закріплення звукових значень вивчених букв.
Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер».
|
2. Буквар с. 74 читати,
розповідати (переказувати)
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Закріплення вмінь писати
вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
1. Списати перший абзац
тексту «Як ми виграли
комп'ютер» ( Буквар с.74)
|
|
Математика
|
Повторення вивченого. Обчислення на основі
нумерації. Порівняння чисел і виразу. Розв'язування задач різни типів.
|
1. https://pidruchnyk.com.ua/1211-matematika-1-klas-lystopad.html
с.113-114 ( завдання 1,5,6,9 – усно; завдання 2,4,7,8 – письмово)
|
|
17.04.
|
ЯДС
|
Мої досліди. Як вирощують кімнатні рослини?
|
3. Провести дослідження «Які
кімнатні рослини ростуть у тебе вдома?»
|
Українська мова (мова і читання)
|
Закріплення звукових значень вивчених букв.
Опрацювання віршів М. Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик
«Книжка».
|
1. Буквар с.75 – виразно
читати вірші
2. Розповісти про свою
улюблену книжку ( автор, ілюстратор, головні герої)
|
|
Фізична культура
|
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.
Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку.
“Повторний” біг 3 х 10 м.
|
|
|
Дизайн і технології
|
Створення композиції з нарізних ниток
|
||
Українська мова (мова і читання)
Гурток "Хореографія" |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання
буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.
Вивчення сучасних рухів |
||
21.04.
|
ЯДС
|
Якими бувають тварини?
|
С. 73-74 ознайомитися, дати
відповіді на питання
3. Намалювати свою улюблену
тварину і розповісти про неї ( за бажанням)
4.https://www.youtube.com/watch?v=7frWFTiB330 переглянути відео і
ознайомитись з цікавими фактами про тварин
|
Українська мова (мова і читання)
|
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв.
Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»».
|
2. Буквар с. 76-79 читати,
підготувати разом з батьками сценку за прочитаним
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Закріплення вмінь писати великі й малі літери
українського алфавіту. Побудова і записування речень.
|
2. Друкований зошит с.63
|
|
Математика
|
Додавання виду 45+3 (ознайомлення). Знаходження
невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур.
|
2. Друкований зошит с.41
|
|
Фізична культура
|
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.
Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі
ігри.
|
|
|
ГКК
|
Онлайн-лекція "Як поводитися із незнайомцями?"
|
https://www.youtube.com/watch?v=Ne0OMIFNGYA&t=2s- ознайомитись
|
|
22.04.
|
ЯДС
|
Хто такі комахи?
|
С.75 опрацювати, провести
дослідження «Які комахи є захисниками рослин, а які є шкідниками?»
|
Математика
|
Віднімання виду 48-5. Знаходження невідомого
від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника.
|
2. Друкований зошит с. 42
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Читаю
і відгадую загадки.
Загадки (П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Складання загадки про тварину.
|
1. Буквар с.80-81 – читати,
відгадати загадки; спробувати скласти свою загадку
|
|
Мистецтво
|
Ми-українці
Вишиванка,рушник.
|
Намалювати український вишитий рушник або вишиванку.
|
|
Іноземна мова (англійська)
|
Повторюємо вивчене
|
Підручник с. 91-92 впр. 1
порахуй тваринок
Гра «Пантомімо»
|
|
23.04.
|
Мистецтво
|
Ми-українці.
|
Перегляд мультфільму :
«Слово української дитини».Перейти за посиланням:
|
Українська мова (мова і читання)
|
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим
шрифтом. Робота з деформованими реченнями.
|
- списати текст
|
|
Українська мова (мова і читання)
|
Читаю
і слухаю дитячі пісні. Українська
народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники».
|
2. Буквар с.82-83 – читати
виразно; заспівати мамі чи татові свою улюблену дитячу пісеньку
|
|
Математика
|
Повторення про додавання і віднімання круглих
чисел. Задача на знаходження невідомого від’ємника.
|
1. Рахувати десятками від 10
до 100 і в зворотньому напрямку.
3. Друкований зошит с. 43
|
|
24.04.
|
ЯДС
|
Хто такі риби?
|
3. Дослідити будову риби
|
Українська мова (мова і читання)
|
Вчимося
відповідати на запитання.
Складаємо речення. Складання розповіді про школу.
|
1. Скласти і записати 5-7
речень про школу, щоб утворився текст.
|
|
Фізична культура
|
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.
ЗРВ, нахили та повороти. Біг до 30 м
із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані
6-8 м.
|
|
|
Дизайн і технології
|
Весняні квіти .Створення квітки Нарцис.
|
||
Українська мова (мова і читання)
Гурток "Хореографія" |
Читаю
лічилки. Л. Вознюк
«Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...».
Повторення вивчених сучасних танців |
1.https://www.youtube.com/watch?v=sG701mLWPRQ – переглянути відео, дати
відповідь на питання «Що таке лічилка і для чого ми її використовуємо?»
2. Буквар с.84-85 – вмразно
читати, вивчити одну лічилку,яка найбільше сподобалась
|
План роботи
з учнями 1 класу
на час весняних канікул
з 30.03.2020
р. по 03.04.2020 р.
№
з\п
|
Назва заходу
|
Дата
|
Відповідальний
|
1.
|
Он-лайн обговорення
пам’ятки «Правила поведінки під час весняних канікул в умовах карантину».
|
30.03.
|
Данилік О.А.
|
2.
|
Перегляд мультфільму
про добро і дружбу «Фердинанд». Малювання улюбленого героя https://kinoprofi.vip/13301-ferdinand-07-30-2017.html
|
31.03.
|
Данилік О.А.
|
3.
|
Розучування
нової руханки «Скік та скок» https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM
|
01.04.
|
Данилік О.А.
|
4.
|
Розучування
нової пальчикової гімнастики «Дощик» https://www.youtube.com/watch?v=F6yLsYcyuNI
|
02.04.
|
Данилік О.А.
|
5.
|
Цікаві
досліди вдома http://osnova.com.ua/news/1789-15_простих_та_цікавих_дослідів_для_молодших_школярів
|
03.04.
|
Данилік О.А.
|
Дистанційне навчання для учнів 1 класу
на
період з 12.03 по 18.03.2020 р.
Дата
|
Предмет
|
Тема вивчення
|
Джерела
інформації та вид роботи
|
12.03.
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Буква
Ї, позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання
віршів «Трамвайчик», «Чиї ручаї?»
|
1.https://www.youtube.com/watch?v=PpIYuCilQUM- переглянути відео-урок, пограти гру «Квітка -
семицвітка»
2.
с.50-51 (у Букварі) виразно читати вірші
|
Математика
|
Попереднє
і наступне числа. Обчислення виду 49+1, 60 – 1. Обернені задачі.
Вимірювання довжини відрізка.
Задача,яка містить два запитання.
|
3.https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/skilky-stane-predmetiv-pislia-vyluchennia - пограти гру
4.Друкований
зошит (частина 2) с.26 –виконати завдання
|
|
Мистецтво
|
Мистецтво і спорт.
|
2. https://www.youtube.com/watch?v=TXFk76dkmNY
– переглянути мультфільм
|
|
Українська
мова (мова і читання)
Гурток "Хореографія" |
Письмо
малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із
вивчених букв.
Повторення вивчених танців |
2.Друкований
зошит (частина 3) с.44-писати
Завдання у Viber групі "1 клас" |
|
13.03.
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Закріплення
звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава», віршів
«Я-українка!», «Прапор нашої країни»
|
3.С.
52-53 (Буквар)– читати
|
Фізична
культура
|
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.
Вправи для розвитку гнучкості, пружинні нахили у положенні сидячи, викрути
рук із гімнастичною палицею, пружинні рухи у широкій стійці, прогинання та
вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах.
|
https://www.youtube.com/watch?v=1Pi1yiVDPA8 –
переглянути відео і виконати вправи
|
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Письмо
великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Словниковий
диктант.
|
2.Друкований
зошит (частина 3) с.45 –писати
|
|
ЯДС
|
Чому без повітря немає життя? Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря?
|
||
Дизайн і технології
|
Весняна мозаїка. Виготовлення квітів із серветок.
|
1. Пригадати
правила користування ножицями та клеєм
2. https://www.youtube.com/watch?v=8JYyLakEtrs
– переглянути відео і спробувати самому виконати завдання
|
|
16.03.
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Оповідання «Київ». Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку.
|
4. В
Букварі с. 54-55 – читати;
намалювати
малюнок до одного з віршів Лесі Українки чи Тараса Шевченка (за
бажанням)
|
Математика
|
Числа
41-90. Таблиця «Сотня». Задача на знаходження невідомого доданка.
|
4.Друкований
зошит ( частина 2) с.27-28
|
|
Фізична
культура
|
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.
Вправи для розвитку гнучкості, викрути рук зі скакалкою, пружинні похитування
у положенні випаду, прогинання тулуба у положенні лежачи на животі.
|
переглянути
відео і винати вправи
|
|
Іноземна мова
(англійська )
ГКК Гурток "Хореографія" |
Повторення вивченого. Структура I like.
Бесіда "Правила поводження під час карантину?" Повторення вивчених танців |
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/1183-anglyska-budna-1-
klas.html с. 78 впр. 2 вивчення структури I like – я люблю Вивчити пісеньку Happy Birthday to you! https://www.youtube.com/watch?v=_z-1fTlSDF0 https://www.unian.ua/tourism/lifehacking/10944623-vilazka-na-vulicyu-v-period-karantinu-shcho-potribno-znati-pered-tim-yak-vidpravitisya-v-ekspediciyu-do-nayblizhchogo-magazinu.html - ознайомитися Завдання у Viber групі "1 клас" |
|
17.03.
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. Списування з друкованого тексту. Побудова речень
за малюнком.
|
3.Друкований
зошит (частина 3) с.46-48 опрацювати
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Буква Щ, щ «ща», позначення нею
звукосполучення [шч]. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик»,
«Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок) та
оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?»
|
2. В Букварі с.56-58- виразно читати; дати
відповідь на запитання «Яким ти уявляєш щастя?»
|
|
Математика
|
Числа 91-100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка.
Знаходження невідомого доданка на основі знання десяткового складу
двоцифрових чисел. Порівняння чисел в межах сотні.
|
3. Друкований
зошит (частина 2) с.29-30
|
|
Фізична культура
|
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.
Вправи з великим м’ячем, ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою
рукою.
|
||
ЯДС
|
Де міститься вода?
|
с.53-54; дослідити, де в природі міститься
вода
|
|
18.03.
|
ЯДС
|
Мої
досліди. Які властивості має води?
|
1.https://pidruchnyk.com.ua/1220-ya-doslidzhuyu-svit-1-klas-gruschynska.html с.55-56; поміркувати, де у побуті міститься вода
і чи «зникне» вода, коли википить чайник.
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Письмо
малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.
|
2.Друкований
зошит с.49-50
|
|
Математика
Мистецтво Іноземна мова (англійська) |
Одиниці
довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини,
висоти та ширини предметів. Задачі на різницеве порівняння.
Мистецтво і спорт. Зображення медалі переможця спортивного змагання (акварель, олівці, фломастери) Ставимо запитання і відповідаємо: How old are you? – скільки тобі років? I am 7. – Мені 7. |
3.Друкований
зошит (частина 2) с.31
1. https://www.youtube.com/watch?v=--oKGDCrwms&vl=uk –переглянути відео
2. Спробувати намалювати медаль переможця спортивних змагань (на основі
переглянутого відео)
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/1183-anglyska-budna-1-klas.html с. 80 Повторення
пісеньки Happy Birthday to you!
|
Дистанційне навчання для учнів нашої школи здійснюється відповідно до наступних документів:
1. Постанова КМУ
№211 від 11.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України
коронавірусу COVID-19»
2. Розпорядження
голови Волинської обласної державної адміністрації №131 від 11.03.2020 «Про
запобігання поширенню на території області коронавірусу COVID-19»
3. Розпорядження
заступника голови Оваднівської сільської ради №44 від 11.03.2020 «Про
запобігання поширенню на території ОТГ коронавірусу COVID-19»
4.Положення про
дистанційну форму навчання.
Дистанційне
навчання для учнів 1 класу
на
період з 19.03 по 27.03.2020 р.
Дата
|
Предмет
|
Тема вивчення
|
Джерела
інформації та вид роботи
|
19.03.
|
Мистецтво
|
Великодні
писанки.
|
|
Математика
|
Вартість.
Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння.
|
4.https://www.youtube.com/watch?v=ZkRrvrrNhw8&feature=share&fbclid=IwAR0ppmTubvLRK5YdSbQIJa75XbXAk9qU5FcvRzN1SLxA7yTMRbkkmyHacF4 фізкультхвилинка для очей
5.
Зошит с.32
|
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т.
Волгіною).
|
2.Буквар с. 59 – читати, розповісти «Чим славиться моє село?»
3.https://www.youtube.com/watch?v=ZkRrvrrNhw8&feature=share&fbclid=IwAR0ppmTubvLRK5YdSbQIJa75XbXAk9qU5FcvRzN1SLxA7yTMRbkkmyHacF4 фізкультхвилинка для очей
|
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Письмо
великої букви Щ Написання буквосполучень, слів та речень. Списування
речень, поданих друкованим шрифтом.
|
2. Друкований зошит с. 51
|
|
20.03.
|
ЯДС
|
Чому
нам потрібна вода?
|
|
Фізична
культура
|
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи .
Вправи з великим м’ячем удари по м’ячу, що котиться; ведення м’яча ногою по
прямій, по дузі, між стійками.
|
1.https://www.youtube.com/watch?v=WKkMHOLevrM&list=PLcY0ewIV69yaQ-s7t5bs87eQ9zLBIeCuU&index=3&t=0s –вивчити новий комплекс ранкової гімнастики
2.https://www.youtube.com/watch?v=A9zLnq_Vfb0&list=PLcY0ewIV69yaQ-s7t5bs87eQ9zLBIeCuU&index=10 –переглянути відео про правильну поставу
|
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Звук
[ф], позначення його буквою Ф, ф
«еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф». Робота з дитячою книжкою. Цікавинки про тварин.
|
3. Буквар с.60-61 читати
|
|
Дизайн і технології
|
Весняні свята. Великдень.
|
2.https://www.youtube.com/watch?v=pimS6B18u0M – переглянути відео і спробувати самому виконати аплікацію
3.
Повторити правила поводження з ножицями
|
|
Українська
мова (мова і читання)
Гурток "Хореографія" |
Письмо
малої букви ф. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. РЗМ. Робота з деформованим текстом.
Закріплення і повторення танцю "Долоньки" |
3. https://www.youtube.com/watch?v=dTrh-br4rPU&list=PLp4Bo9zEHmfi5cnJVijmcL_pKfP4t3Glo&index=3 - виконати пальчикову гімнастику
|
|
23.03.
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Закріплення
звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту
«Виставка малюнків».
|
3. Буквар с. 62-63 читати, зіграти гру «Де чий малюнок?»
|
Математика
|
Числа
1-100. Дії з іменованими числами.
|
4. Друкований зошит с.33
|
|
Фізична
культура
|
Організовуючі
та загальнорозвивальні вправи. Вправи з великим м’ячем . Рухливі ігри.
Естафети.
|
1. https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-tehniki-bezpeki-na-urokah-fizichno-kulturi-73687.html
- повторити правила ТБ на уроці фізичної культури
|
|
Іноземна мова
(англійська )
ГКК Гурток "Хореографія" |
Вживання
структури: Please give me a …– будь ласка дай мені…Виготовляємо подарункову
коробку.
Майстер-клас "Виготовляємо захисну маску вдома" Вивчення танцю Хокі-покі |
1. Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/1183-anglyska-budna-1-klas.html с. 81. Пограй у гру «Доріжка» повторюємо вивчені
букви.
https://www.youtube.com/watch?v=0Fw987ZIhtc - виготовити маску https://www.youtube.com/watch?v=kZUTrLqDJVQ Танцюєм Хокі-Покі. |
|
24.03.
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки.
|
2. Повторити вивчені в класі скоромовки.
3.
Буквар с.64- вчитися швиденько читати скоромовки
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Письмо
великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування
речень.
|
2.
Друкований зошит с. 55
3. https://www.youtube.com/watch?v=dTrh-br4rPU&list=PLp4Bo9zEHmfi5cnJVijmcL_pKfP4t3Glo&index=3 - виконати пальчикову гімнастику
|
|
Математика
|
Повторення вивченого. Нумерація чисел 20-100.
|
3. Друкований зошит с.34
|
|
Фізична культура
|
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи .
Вправи з великим м’ячем удари по м’ячу, що котиться; ведення м’яча ногою по
прямій, по дузі, між стійками.
|
||
ЯДС
|
Що означають слова «земля» і «грунт»?
|
3. Пояснити значення вислову «Земля -наша мати, всіх годує».
|
|
25.03.
|
ЯДС
|
Який склад має грунт?
|
1. https://pidruchnyk.com.ua/1220-ya-doslidzhuyu-svit-1-klas-gruschynska.html - с.59-60 прочитати, виконати запропоновані досліди.
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
2. Повторити улюблену пальчикову гімнастику
3. Списати у тоненький зошит перший абзац тексту «Фунікулер у Києві»
|
|
Математика
|
Повторення вивченого. Робота над задачею. Прівняння чисел, виразів.
|
2.https://www.youtube.com/watch?v=ZkRrvrrNhw8&feature=share&fbclid=IwAR0ppmTubvLRK5YdSbQIJa75XbXAk9qU5FcvRzN1SLxA7yTMRbkkmyHacF4 фізкультхвилинка для очей
3.
Друкований зошит с. 35
|
|
Мистецтво
|
Великодні писанки. Великодні витинанки.
|
2. Повторити правила поводження з ножицями
|
|
Іноземна мова (англійська)
|
Вивчення
букви Uu [ю] пишемо
друковану букву Uu в
прописах
|
Підручник:
https://pidruchnyk.com.ua/1183-anglyska-budna-1-klas.html с. 82-83 повторюємо назви тварин(собака, кіт,
качка) і назви чисел в межах 10
|
|
26.03.
|
Мистецтво
|
Герої дитячих книжок.
|
2. Переглянути улюблений
мультфільм
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві».
|
1.https://www.youtube.com/watch?v=clt2v5XAf_A- переглянути відео і ознайомитись з поняттям «фунікулер»
3. Букар с. 65 виразно читати
|
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. Навчальний диктант.
|
1. Писати під диктування слова, словосполучення, речення з вивченими
буквами.
|
|
Математика
|
Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Числа 21-100»
|
1. Рахувати від 21 до 100 у прямому і зворотньому напрямку.
2. Вміти називати «сусідів» будь-якого числа ( від 21 до 100).
3. Друкований зошит с. 36
|
|
27.03.
|
ЯДС
|
Чому кажуть, що родючий грунт – «батько» врожаю?
|
- с.61
читати, дати відповідь « Чому кажуть, що
родючий грунт – «батько»?»
|
Фізична культура
|
Організовуючі
та загальнорозвивальні вправи. Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з
різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка.
|
1.https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s- переглянути відео і вивчити новий комплекс ранкової гімнастики
|
|
Українська
мова (мова і читання)
|
Звуки [дз], [дз'] У, позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз
слів. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки».
|
4. Буквар с. 66 – виразно читати
|
|
Дизайн і технології
|
Навіщо треба їсти. Смачні фрукти. Виготовлення фруктів з пластиліну.
|
2. Повторити правила роботи з плстиліном.
3. Спробувати зліпити свій улюблений фрукт.
|
|
Українська
мова (мова і читання)
Гурток "Хореографія" |
Письмо
буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і
записування речень.
Повторення танцю "Містер і місіс" |
1. Повторення улюбленої пальчикової гімнастики.
2. Пригадати правила написання букв «д» і «з».
3. Друкований зошит с. 58
Завдання у Viber групі "1 клас" |
Немає коментарів:
Дописати коментар